اتنا گلی

ساخت وبلاگ

طرز تهیه ترکیب رنگ مو بدون دکلره با استفاده از رنگ موی 00 به این شکل است که باید یک واحد اکسیدان شماره 40 را با دو واحد رنگ موی روشن کننده 00 مخلوط کرد. با استفاده از ترکیب به دست آمده به راحتی می توانید رنگ موی خود را تا 5 درجه روشن کنید. انواع رنگ مو بدون دکلره با فرمول اکنون که دانستید، بدون دکلره هم به راحتی می توانید مو های خود را رنگ کنید.

همانطور که راهپیمایی پیشرفت می کند، همه اعضای coven ممکن است دعا نویس به آهنگ بپیوندند. اگر ترجیح داده شود، کاری که ممکن است انجام شود این است که اعضا می توانند تعداد معینی دور محراب دور بزنند و سپس به سادگی آواز خواندن و رقصیدن را در جای خود متوقف کنند.

عهد ممکن است هر چند بار که بخواهد دور دایره بچرخد. در هر دعا لحظه، کشیش یا کاهن باید شروع به خواندن سرودهایی برای پرستش خدایان کند، مانند سرودهای تکراری یا آهنگ ستایش یا حتی آوازی ملودی.

مو

تاثیری که رنگ مو در زیبایی و جذابیت مو چهره خانم ها می گذارد، بر هیچ کسی پوشیده نیست. در این میان خانم ها همواره علاقه بیش از حد خود را به رنگ موهای بلوند و روشن ثابت کرده اند. یکی از راه هایی که به روشن شدن مو کمک می کند، دکلره مو است که به هیچ عنوان نمی توان زیبایی که از آن حاصل می شود را نادیده گرفت.

سپس کشیش می ایستد تا با کشیش روبرو دعا شود که کلاه ایمنی را بالای سر کشیش نگه داشته است. یکی از اعضای عهد با دیگ و آتشی که برای روشن کردن آن برپا شده است می ایستد.

طلسم پول : کشیش سپس می گوید: «در این زمان از سال دروازه های بین جهان ها باز است. ما از اجدادمان، عزیزانمان می خواهیم که در این زمان از آنجا عبور کنند و به ما دعا نویس بپیوندند. ما آنها را دعوت می کنیم تا با کسانی که دوستشان دارند جشن بگیرند.»

ترکیب رنگ موی کنفی با سه صفر بدون دکلره رنگ کنفی جزو آن دسته رنگ هایی است که خانم ها برای ایجاد یک تغییر اساسی در چهره خود و خاص شدن از آن استفاده می کنند. تغییری که به واسطه رنگ مو کنفی در چهره ایجاد می شود، جلوه بسیار زیبایی را به صورت می بخشد. خوش بختانه امکان استفاده از رنگ موی کنفی، بدون دکلره هم میسر است.

مو بدون دکلره کلام آخر طریقه روشن کردن مو بدون دکلره در ابتدا جالب است بدانید، استفاده از دکلره برای روشن کردن مو عوارض جبران ناپذیری را برای مو در پی دارد.

دعا

کشیش سپس می گوید: «اکنون زمان تغییر است. حالا نور را رها می کنیم و وارد تاریکی می شویم. با این حال ما این کار را با خوشحالی انجام می دهیم، زیرا می دانیم که این فقط چرخش چرخ قدرتمند سال است.»

طلسم پول : کاهن می‌گوید: «در اینجا نماد پروردگارمان را نشان می‌دهم: کسی که بر مرگ و آنچه پس از آن می‌آید حکومت می‌کند. ساکن در تاریکی؛ شوهر/برادر نور. باشد که او از ما محافظت کند و ما را در هر کاری که انجام می دهیم، در داخل و خارج از این دایره، هدایت کند.

مگر در موارد اضطراری وخیم، مانند اینکه نیاز به شفای ناامیدانه باشد یا چیزی مشابه آن. شادی و ضیافت فراوان سابت را احاطه کرده است. جشن سابات را می توان به عنوان یک جادوگر انفرادی، به عنوان یک عهد یا حتی به عنوان یک گروه بزرگ از چندین پیمان مختلف لذت برد.

طلسم پول : سبت ها به همان روشی شروع می شوند که تمام آیین های دایره شروع می شوند، و آن با انجام مراسم برپایی معبد است. اگر سابت در طول ماه کامل رخ می دهد، حتی می توانید مراسم ماه نو را انجام دهید.

سپس احضار کننده می گوید: «عجله کن! عجله! زمانی برای انتظار نیست! ما به سبت رفتیم، پس دیر نکنید!» سپس کشیش یا کاهن می گوید: "به سبت!" همه اعضای عهد از این روش پیروی می کنند و می گویند: "به سبت!"

این در حالی است که آسیب های جدی و غیر قابل جبرانی که این روش به مو وارد می کند، باعث می شود تا توجه خانم ها به دیگر روش های رنگ مو بدون دکلره جلب شود. به همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم به خانم هایی که علاقه مند هستند، بدون استفاده از دکلره، موهای خود را با انواع رنگ های خاص و زیبا رنگ کنند، کمک کنیم و فرمول انواع رنگ مو بلوند بدون دکلره را در اختیار آنان قرار دهیم.

رنگ مو

قطعا به دنبال فرمول رنگ های مختلف هستید. اگر شما هم به دنبال پیدا کردن فرمول انواع رنگ موهای بدون دکلره هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید؛ چرا که فرمول 14 رنگ پرطرفدار و مد روز را در اختیارتان قرار خواهیم داد. رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره یکی از جذاب ترین و ملیح ترین رنگ ها در میان انواع رنگ مو، رنگ موی نسکافه ای دودی است.

می تواند به پوست سر آسیب جدی رسانده و به ریزش و سفیدی مو منتهی گردد. قطعا شما هم با آگاهی از عوارض دکلره برای مو به دنبال پیدا کردن راهی برای بلوند کردن رنگ مو بدون دکلره و یافتن پاسخ سوالی که در ذهنتان مطرح شده، یعنی” چگونه بدون دکلره موهامو روشن کنم ؟” هستید. به طور کلی روشن کردن رنگ مو بدون دکلره با دو روش امکان پذیر است.

که همواره انتخاب خانم های با ذوق و هنرمند بوده است. از آن جایی که در این رنگ مو، ترکیبات دودی وجود دارد، در حالتی که موی شما متمایل به زردی یا نارنجی باشد، آن را به خوبی خنثی می نماید. برای آن که رنگ نسکافه ای دودی را بدون دکلره بتوانید روی موهای خود اجرا کنید، باید نصف تیوپ رنگ مو دودی پایه 8 را به همراه یک چهارم تیوپ رنگ تنباکویی یا نسکافه ای پایه 7 و یک هشتم تیوپ رنگ های زیتونی پایه 7 و مرواریدی خاکستری پایه 7 را با هم مخلوط نمایید. پس از آن دو سانتی متر واریاسیون آبی و بنفش را هم به ترکیب اضافه کنید.

فرمول رنگ موی کنفی بدون دکلره رنگ مو های سه صفر، اسپشیال بلوند و اکسیدان قوی (12 درصد) چیزهایی است که برای رسیدن به ترکیب رنگ موی کنفی بدون دکلره نیاز خواهید داشت. بدین ترتیب مو به پایه 6 می رسد. در این روش باید پایه موهای خود را طی چندین مرتبه و به تدریج روشن کنید تا به خوبی بتواند قابلیت رنگ پذیری موی کنفی را داشته باشند.

با استفاده از ترکیب حاصله موهای شما به طرز زیبایی به رنگ نسکافه ای دودی درخواهد آمد. البته توجه داشته باشید که هر چقدر میزان رنگ های دودی و خاکستری بیشتر باشد، به مراتب رنگ مو تیره تر خواهد شد. رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره استفاده از دکلره برای روشن کردن مو عوارض جبران ناپذیری را برای مو در پی دارد، پس بهتر است تا جای ممکن از دکلره استفاده نکنید.

دعا نویس

طلسم پول : کسانی را که در اعصار گذشته می شناختیم و دوستشان داشتیم، آزادند که اینجا در این مکان ملاقات نزد ما بازگردند. هر یک از شما به روش خود دست دراز کنید و حضور کسی را که می‌شناختید و گمان می‌کردید از دست داده‌اید احساس کنید.

از این اتحاد دوباره نیرو جمع کنید. همگی بدانید که پایان و آغازی وجود ندارد. همه چیز یک چرخش مداوم است، یک رقص مارپیچ که می رود و برمی گردد، اما همیشه ادامه دارد.

طلسم پول : در آن چرخش، Samhain جشنواره مقدسی است که هدایت ماندگار پایان دعا تابستان و آغاز زمستان را نشان می دهد: زمانی برای جشن گرفتن. سفری به پایین تونل تاریکی که نور بانوی ما را در انتهای خود دارد.»

سپس مراسم خاص سابات و سپس آیین کیک و آل، و سپس جشن، بازی، سرگرمی و غیره قبل از پاکسازی معبد انجام می شود. مراسم اصلی سابات مراسم سامهین این زمان از سال برای رهایی از نقاط ضعف است.

طلسم پول : برای این مراسم، اعضای انجمن باید با صفحه ای از تمام عادت های رنگ مو بد یا ضعف هایی که می خواهند خود را از شر آن خلاص کنند، شرکت کنند. دایره را با گل ها و با انواع توت های پاییزی و میوه هایی مانند کدو تنبل یا حتی مخروط های کاج و شاخه ها تزئین کنید.

محراب باید با گل آراسته شود و مهم است که پارچه محراب یا حداقل شمع های روی محراب نارنجی رنگ باشد. کلاه شاخدار را نیز روی محراب قرار دهید. یک دیگ حاوی مواد آتش نشان دهید. نصب معبد را انجام دهید.

طلسم پول : پس از آن، هر کدام که مناسب است، مراسم دعا نویس ماه نو یا ماه کامل را دنبال کنید. از یکی از اعضای اتحادیه که به عنوان "احضار کننده" تعیین شده است، زنگ را سه بار به صدا درآورید.

کراتینه

می توانید از انواع رنگ مو بنابر سلیقه خود به همراه اکسیدان استفاده نمایید. روش دوم: روشن کردن مو با استفاده از رنگ مو در روش روشن کردن مو بدون دکلره و با استفاده از رنگ مو، به رنگ موی روشن کننده یا رنگ موی 00 احتیاج است. این رنگ مو در ترکیبات خود مقادیر زیادی آمونیاک دارد و همین امر باعث می شود تا بتواند رنگ دانه های مو را بدون دکلره روشن نماید.

در صورتی که بخواهید موهای خود را تنها یک درجه روشن کنید، اکسیدان های شماره 1 تا 6 بیشترین کاربرد را دارند. توجه داشته باشید، هرچقدر موهای تیره و ضخیم تری داشته باشید، برای ایجاد یک رنگ روشن بدون دکلره به اکسیدان هایی که درصد بالاتری دارند، نیاز دارید. در این روش که ساده ترین روش روشن کردن رنگ مو بدون دکلره می باشد.

که در ادامه به هر دو روش مفصلا پرداخته می شود. روش اول: روشن کردن مو با استفاده از اکسیدان در روش روشن کردن مو بدون دکلره ، اکسیدان نقش پر اهمیتی دارد. همانطور که می دانید، اکسیدان ها درجات مختلفی دارند که هر درجه برای موارد خاصی کاربرد دارد. به عنوان مثال برای روشن کردن مو بدون دکلره تا 4 یا 5 درجه باید از اکسیدان هایی استفاده کنید که درجه آن 12 باشد.

طلسم نویس

مرگ جز آغاز زندگی است و من کسی هستم که کلید را می گردانم. کشیش اکنون به کشیش سلام می کند. اعضای عهد یکی یکی حرکت می کنند و در صورت تمایل، هدایایی را روی محراب یا قبل از آن می گذارند.

پس از آن، اجرای یک موتیف فصلی انجام می شود. این قانون ممکن است به طور قابل توجهی متفاوت باشد و ممکن است بر اساس اعمال یا اعتقادات محلی باشد.

طلسم پول : برخی از نمونه‌ها عبارتند از مرگ یک فرمانروای قدیمی توسل و تاج‌گذاری بر زندگی جدید، یا مرگ حیات - زندگی جدید، یا حتی چرخ چرخان سال. اجرا در قالب نمایش، رقص یا حتی به صورت میم اجرا می شود.

پس از اجرا، زنگ هفت بار نواخته می شود. سپس یکی از اعضای عهد می گوید: «ما در شکاف زمان هستیم، زیرا این روز نه متعلق به سال قدیم است و نه به سال جدید. و همانطور که بین سالها فرقی نیست، بین جهانیان نیز فرقی نیست.

طلسم پول : آنها کشیش را در آغوش می گیرند یا می بوسند و سپس به موقعیت های خود باز می گردند. وقتی دیگ در حال سوختن را دور می گردانند، هر کدام کاغذی را که با عادات بد یا ضعف خود نگه داشته اند، در آتش می اندازند.

کشیش لحظه ای در مورد موقعیتی که در نیمسال آینده متعلق دعا کردن به اوست تأمل می کند. سپس کشیش کلاه ایمنی را از سر خود برمی دارد و آن را در کنار محراب قرار می دهد. زنگ سه بار نواخته می شود.

اتنا گلی...
ما را در سایت اتنا گلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کانون بازدید : 33 تاريخ : شنبه 18 شهريور 1402 ساعت: 23:46

خبرنامه